Испоручен ми је оштећен пакет! Шта сада?
Проблеми са испоруком робе су чести, нарочито у случајевима када испоручена роба има физичка оштећења….
Корак по корак до раскида уговора због повећања цене грејања
Корисници ЈКП Београдске електране добили су обавештење о повећању цена грејања од 1. октобра 2024….
Шта је “онлајн” куповина, куповина на даљину и како се одустаје од уговора?
Куповина на даљину укључује трансакције преко интернета, телефона или на другим местима изван пословних просторија…
АКЦИЈА АКЦИЈА! – уштеда или манипулација?
Привлачност акцијских понуда Акцијске цене у великим маркетима привлаче пажњу купаца својом упадљивом бојом и…
Разлике између рачуна и опомена: Шта треба да знате?
Рачуни као обавештења о потрошњи Рачуни за услуге попут струје, воде или телекомуникација служе да…
Шта је гаранција, а шта саобразност?
Разлике између саобразности и гаранције Једна од најчешћих недоумица купаца је разлика између појмова саобразности…
Како успешно покренути вансудско решавање потрошачког спора?
Удружење нуди правне савете и подршку за потрошаче који се суочавају са проблемима у вези…
Како одустати од уговора на даљину
Уговори закључени на даљину, као и они закључени изван пословних просторија, омогућавају потрошачима да купују…
Како рекламирати увећан рачун за струју
Удружење “Славија” вам представља детаљан водич за подношење рекламације на увећани рачун за струју. Уколико…
Како се уписати у регистар “Не зови”?
Удружење “Славија” обавештава јавност да је од 5. јануара почео са радом регистар “Не зови”,…
Повећање услуга мобилне телефоније
У претходном периоду, два мобилна оператора у Србији повећала су цене услуга. „А1 Србија“ је…
🎉 Добродошли на нови вебсајт Удружења ! 🎉
🎉 Добродошли на нови вебсајт Удружења потрошача Славија! 🎉 Наш нови сајт је место где…